close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיטות מעוצבות

מערכת שורשיב אדר ב, תשפב15/03/2022

מיטה היא משטח עליו מונח מזרן. ומיטה מעוצבת היא כאשר מתווספים למשטח המזרן, אלמנטים עיצוביים כמו ריפוד מסגרת המיטה כולל ראש המיטה

תגיות:
צילום: אתר הלקוח

לכל אחד מאיתנו ישנו החלום על חדר השינה המושלם, כל אחד והסגנון העיצובי האהוב המועדף עליו. ללא ספק, כאשר אנו רוצים לעצב את חדר השינה שלנו, אנו משקיעים יותר מחשבה ולעתים גם יותר כסף מאשר שאר החדרים בבית, שכן, בחדר זה אנו מבלים שעות רבות, גם לשינה, גם לקריאה וגם לאהבה ?? 

מיטות מעוצבות. מה הכוונה? 
מהי מיטה? משטח עליו מונח מזרן. מהי מיטה מעוצבת? כאשר מתווספים למשטח המזרן, אלמנטים עיצוביים כמו ריפוד מסגרת המיטה כולל ראש המיטה, דוגמאות תפרים מיוחדים, רגלי מיטה מעוצבות, גילופים מיוחדים ועוד. כאשר חדר השינה שלנו מעוצב

בסגנון כפרי למשל, אנו נבחר מיטה מעוצבת בסגנון כפרי (עץ גושני בדר"כ) על מנת לייצר הרמוניה ואווירה מושלמת בחדר, כך ננהג גם בסגנון מודרני, מינימליסטי וכן הלאה. 

מעבר לאלמנטים העיצוביים אותם ניתן להוסיף, יש חברות המאפשרות מיטות מעוצבות בתכנון אישי תוך הוספה של מגירות, גובה או רוחב מיטה מיוחדים, תוספת של "כנפיים" מרופדות מצידי המיטה וכדומה.

**חשוב לקחת בחשבון כי ככלל שהמיטה "עולה" בסטנדרט העיצובי, כך גם יעלה בהתאמה מחירה.

למי מתאים להזמין מיטות מעוצבות?
באם חדר השינה חשוב לכם ואתם רוצים להשרות בו אווירה מיוחדת, חשוב להתייחס לנושא. המיטה בחדר השינה שלנו היא הרהיט המסיבי, המרכזי, השולט בחדר ולכן כדאי לתת על כך את הדעת ולהשקיע מחשבה רגע לפני הרכישה. לכל חברה המשווקת מיטות מעוצבות, כמו קינג רויאל למשל, ישנם יועצי שינה ומוכרנים מקצועיים, אשר ידעו להסביר לכם על כלל המיטות אותן משווקת החברה, כמו גם על מגוון המיטות המעוצבות על שלל האלמנטים העיצוביים אותם ניתן להוסיף בהתאמה לעיצוב הקיים בחדר השינה שלכם, כמו למשל - התאמה של גובה ראש מיטה (במקרים בהם ישנו חלון מעל המיטה), כולל תוספת של ריפוד ודוגמאות שונות כמו תפירת קפיטונאז', מסמרים דקורטיביים, צביעה בסגנון ווש/ כפרי ועוד. 

מיטות מעוצבות מתאימות גם לשוק המוסדי / עסקי כמו בתי מלון, או צימרים, בהם האווירה היא חלק בלתי נפרד מהעסק, בפרט כאשר מדובר על חדר בו העיקר הוא המיטה. 

האם יש קשר בין מיטה מעוצבת לשינה טובה יותר? 
נקודה מעניינת למחשבה, האם ישנו קשר בין מיטה מעוצבת לאיכות השינה. ישנם רופאים ויועצי שינה אשר יאמרו שאין קשר, שכן מה שמביא לשינה בריאה הוא מזרן איכותי וטוב, אך אנו אומרים כי גם לאווירה כללית בחדר ישנה חשיבות גדולה המשפיעה על איכות השינה והיות וחלק בלתי נפרד מהאווירה בחדר השינה היא המיטה, ניתן לומר כי למיטה מעוצבת, בה הושקעה מחשבה על הפרטים הגדולים והקטנים יחדיו ולא רק על סוג המזרן, ישנה בהחלט השפעה על איכות השינה. 

היכן מומלץ לרכוש מיטות מעוצבות? 
ההיצע רב ומגוון מאד. ישנן רשתות המשווקות מיטות ומזרנים בכל רחבי הרשת ועל מנת לדעת מאיזו מהן לרכוש, תצטרכו להשקיע מעט עבודה. כאשר הגעתם לאתר החברה, קראו אודותיה, שנות וותק והתמחויות, כמו גם קהל הלקוחות. בנוסף, בדקו את הקטלוג שמופיע באתר, שימו לב למגוון המיטות המעוצבות, כמו גם לאלמנטים הטכנולוגים של המזרנים/ המיטות ואילו פתרונות שינה מוצעים לכם. בנוסף, בדקו המלצות של לקוחות, גם ברשתות החברתיות, לעתים ישנם אלו שדואגים לספר אודות חוויות לא טובות, כמו עיכוב בהגעת המיטה, מיטה שהגיעה פגומה, חוסר מענה בשירות הלקוחות וכדומה. נדגיש - מיטה מעוצבת לא רוכשים בכל יום והיינו רוצים לוודא כי המיטה שרכשנו, תשרת אותנו לשנים קדימה ולכן, כדאי לבדוק היטב ממי לרכוש אותה.

 

הוסף תגובה
צילום: אתר הלקוח
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה